Рейтинг гальмівних дисків або які гальмівні диски краще

Скільки людей – стільки й думок. Для гальмівних дисків це особливо актуально. А як же ще, якщо у двох різних водіїв ресурс одного і того ж диска може відрізнятись вдвічі? Але ми в інтернет-магазині Leoparts все таки вирішили скласти для вас свій ТОП-6 рейтинг гальмівних дисків, який ґрунтується на нашому досвіді, відгуках клієнтів і звітах продажів за 2016, 2017, 2018, 2019, а також 2020 та 2021 роки.

рейтинг гальмівних дисків

TRW

Гальмівні диски TRW є найкращою альтернативою оригінальним дискам. Тому що на деякі автомобілі саме їх продукція встановлюється вже на заводі. І тому що  американці створюють диски не просто як копію оригіналу, а з урахуванням всіх потреб виробника до гальмування автомобіля і іноді навіть ефективніше за оригінальну продукцію.

гальмівні диски TRW

Всі диски за замовчуванням мають чорне антикорозійне покриття. Але особливо ми рекомендуємо серію дисків з високовуглецевої сталі. По-перше, вони легші і створюють менше шуму. Але значно важливіше, що у них краща теплопровідність, вони ефективніше відводять тепло і дозволяють краще гальмувати. І це все зберігає диск від деформацій, тріщин та викривлень.

Гаьмівні диски TRW серійно поставляються на конвеєр провідних світових виробників.

Наприклад, передні гальмівні диски на Пассат Б5, саме цього виробника, встановлювались майже на всі комплектації даної моделі.

Ferodo

Один з лідерів рейтингу за відгуками клієнтів. Наші клієнти завжди задоволені своєю покупкою. До речі, особливо якщо разом із дисками вони купили і колодки Ferodo.

гальмівні диски Ferodo

Це в принципі легко пояснити – компанія більше ста років виробляє компоненти системи гальмування і точно має величезний досвід у розробці інноваційної продукції і тестування її в різних умовах. Тому їх диски та колодки обирають різні автовиробники для встановлення на конвеєрі. Наприклад, гальмівні диски на Шкоду Октавію А5, з дволітровим мотором.

Також відмітимо, що більша частина асортименту дисків має антикорозійне покриття COAT+, що довше зберігає зовнішній вигляд дисків. Окрім цього, в комплекті ви завжди знайдете повний набір монтажних болтів.

Brembo

Найвідоміший італійський виробник, успіх якого починався саме з дисків. Ці деталі також користуються попитом серед наших клієнтів, особливо у власників тих автомобілів, де вони встановлені з заводу. Тому гальмівні диски на Ланцер 9 ми рекомендуємо купляти саме цього виробника.

гальмівні диски Brembo

Італійці мають один з найширших переліків типів дисків. Окрім базової версії Brembo Original, існують перфоровані Brembo Xtra, диски з канавками-виточками Brembo Max і спортивна серія Brembo Sport для агресивної їзди. Важливо, що для одного і того ж автомобіля у Brembo можуть бути диски з різними технологіями – фарбовані, високовуглецеві, двоскладові.

Zimmermann

Ще один популярний в Україні виробник з Німеччини. Німці не стали паритись відсутністю столітнього досвіду, а просто якісно роблять свою продукцію. В результаті їх диски стоять в оригіналі на деяких німецьких автомобілях, наприклад БМВ.

гальмівні диски Zimmermann

У них в асортименті три серії дисків для різних цілей і автомобілів. Диски з антикорозійним покриттям Coat Z для відмінного зовнішнього вигляду, Formula Z для легкого встановлення і ефективного гальмування і перфоровані Sport для потужних гальмівних систем.

Textar

Ще одні німці, які виробляють диски преміум-якості. Так, вони дорогі, але вони коштують своїх грошей. Їх ставлять як на Bugatti Veyron так і на конвеєр Volkswagen.

гальмівні диски Textar

Асортимент складається з серії Textar Pro (гальмівні диски з антикорозійним покриттям), серії Textar Pro+ (високовуглецеві диски) і серії двокомпонентних полегшених дисків Light Technology з використанням чавунна та алюмінію.

Remsa

Можливо, найкращі диски серед непреміальних виробників. Ці іспанці пропонують чудові диски за ціною нижче лідерів ринку, при цьому вони нічим не гірші.

гальмівні диски Remsa

Можливо, тому що іспанці відповідально підходять до контролю якості своєї продукції. Вони, так само як і провідні виробники, тестують диски на динамометрах та обкатують їх на крутих гірських альпійських дорогах. При цьому ціна на диски залишається нижчою, ніж у топових брендів. І практика експлуатації на українських дорогах підтверджує, що ці диски – чудовий вибір, якщо ви не хочете переплачувати за преміум-клас.

Читайте також: скільки ходять, коли міняти, і який ресурс мають гальмівні диски