Гарантії та повернення
ГАРАНТІЯ
Гарантія на товар надається строком на 6 місяців ( або 10 000 км, що наступає раніше) в тому випадку, якщо були дотримані всі умови установки на СТО та не були порушені правила експлуатації товару.
На деякі групи товарів, таких як BOSCH, KYB та ін., гарантія надається тільки за умови їх установки на авторизованому або сертифікованому сервісі.
Також є група запчастин, на які надається гарантія за умови дотримання інтервалів заміни, і сукупності заміни робочих рідин і пов’язаних груп запчастин. Наприклад:
- - амортизатор + опора, пильники, відбійники.
- - гідравлічні деталі гальмівної системи + гальмівна рідина.
- - ремені ГРМ + ролики, охолоджуюча рідина, помпа ( якщо знадобиться в результаті діагностики).
- - Рульова рейка або насос ГУР + ГУР, та ін….
Інтервали заміни запчастин вказані в керівництві по обслуговуванню і ремонту до Вашого автомобіля.
Гарантійний випадок розглядається на протязі 14 днів з моменту повернення товару, з обов’язковим пред’явленням акта рекламації ( висновок про непрацездатність запчастини) та акта виконаних робіт з СТО з печаткою. Для електродеталей необхідно надати висновок з СТО про справність електросистеми з результатами комп’ютерної діагностики ( фото, скан коду помилки і інших показників).
Якщо у вас виникли будь-які питання пов’язані з гарантійним випадком, зверніться до наших менеджерів і вони допоможуть розібратись у всіх нюансах пов’язаних з даним питанням.
Зверніть увагу, що додаткові витрати пов’язані з доставкою, зняттям/встановленням і ремонтом не компенсуються гарантією.
ПОВЕРНЕННЯ
Повернення товару можливе на протязі 14 днів з моменту відвантаження нашим складом. Для повернення необхідно зберегти цілісність упаковки і товарний вигляд запчастин. Товар можна повернути безпосередньо у нас в офісі або відправити «Новою Поштою».
Якщо Ви відправляєте товар транспортною компанією «Нова Пошта» обов’язково прослідкуйте, щоб під час доставки не пошкодились самі запчастини, а також не зіпсували упаковку товару скотчем та іншими наклейками, не робіть ніяких написів на коробці. Наш склад отримавши товар перевірить збереження і цілісність упаковки, наявність всіх комплектуючих, відсутність слідів установки і використання товару. Після перевірки товар повертається постачальнику і здійснюється повернення грошових коштів покупцю. На «Новій Пошті» повернення грошових коштів не здійснюється, якщо Ви відправите товар накладеним платежем – ми не зможемо отримати посилку. Після заявки на повернення наш менеджер надішле Вам дані для відправлення посилки.
Зверніть увагу, запчастини привезені «під замовлення» не підлягають обміну та поверненню!
ГАРАНТІЇ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ
витратні матеріали для технічного обслуговування автомобіля (масла, фільтра, запобіжники, кліпси і т.д.)
запчастини електрообладнання. Гарантія надається тільки на установку і в тому випадку, якщо була проведена попередня діагностика електричної системи. Адже несправність електричної системи може спричинити вихід з ладу встановленої деталі.
деталі, пошкоджені в результаті ДТП або поганого стану дорожнього покриття.
запчастини, які були використані не за призначенням або були замінені з порушенням правил установки.