Хундай Туксон огляд автомобіля

Автомобіль корейської автомобільної корпорації Hyundai Tucson новинкою не назвеш. Мабуть, це найстаріша модель з усього численного сімейства, що випускається компанією нині. Чим же зміг зачепити споживачів цей кросовер, залишаючись такий тривалий час на заводському конвеєрі? Як він зміг протистояти тиску більш нових SUV моделей інших фірм і, тим не менш, залишитись популярним? Спробуємо дати відповіді на ці та інші питання що стосуються переваг корейського «пройдисвіта», в силу незрозумілої назви, що в народі отримала декілька прізвиськ – «Таксон», «Тушкан» або «Туксон».

Хундай Туксон

Кузов і салон

Зовнішній вигляд Туссана, а саме так називають авто мешканці містечка, в честь якого назвали цю модель, орієнтований на чоловічу частину населення. Про це свідчать рішучі, стрімкі риси позашляховика. У дизайні кросовера немає нічого зайвого - усі деталі екстер’єру підвищують його практичність і розширюють функціонал. Великі радіаторні решітки і фари головного світла гармонійно перетікають в лінії крил та капота. Бампер Tucson починається одразу від решітки, має декілька повітрозбірників і передбачає установку протитуманних фар. По всій нижній частині кузова встановлені пластикові накладки, які у поєднанні з бамперами придають кросоверу спортивної зовнішності. Дорожній просвіт у 195 мм додає впевненості, що перед нами – не абсолютний «паркетник», а досить прохідний позашляховик. Салон усередині здається більш просторим, завдяки підвищеній функціональності інтер’єру. При чому комфортно себе відчувати зможуть і пасажири, що розмістилися на задніх сидіннях. Панель приладів повністю читається навіть на яскравому сонці, всі елементи управління знаходяться в межах досяжності, загальна ергономіка гідна усіляких похвал. Сидіння позаду – вільно трансформуються, за необхідності надаючи рівну поверхню. Переднє пасажирське крісло також можна скласти при перевезенні довгих предметів. А якщо цього буде не достатньо, Tucson дозволить відкрити заднє вікно. Місткий багажник з елементами для закріплення вантажів ховається за декоративною поличкою з твердого пластику, а підлога вантажного відсіку захищена гумовим килимком.

Ходова частина

Підвіска Hyundai Tucson досить типова для SUV. Спереду – McPherson, позаду – мійна, незалежна багаторичажка. Амортизатори відпрацьовують на бездоріжжі кожну кочку, причепитись до плавності ходу неможливо. Незважаючи на значний дорожній просвіт, автомобіль чудово управляється на будь-якій швидкості. Гальмування не підносить ніяких сюрпризів – гальмівні колодки миттєво уповільнюють позашляховик одразу після торкання ногою до педалі. ABS і EBD, ESP та TCS, можуть бути присутніми на автомобілі в залежності від комплектації, дозволяють не лякатись різкого гальмування на слизькій або мокрій дорозі. Ходова частина не викликає нарікань, хоч і потребує заміни деяких деталей на 60-90 тисячі кілометрів в залежності від умов експлуатації.

Силовий агрегат

Двигуни Туссана, а вони існують декількох модифікацій, як в бензиновому, так і в дизельному виконанні, досить витривалі і невибагливі. Бензинових агрегатів, що встановлюються на кросовер, два: рядний 2,0 літра потужністю 144 л.с. і V-подібна «шістка» об’ємом 2,7 літра і потужністю 175 конячок під капотом. Обидва двигуна мають непоганий крутний момент, який дозволяє здійснювати обгін без переходу на нижчу передачу. А ось із витратою палива бензинові агрегати підкачали – витрата палива по місту становить 10,4/12,4 літра для 2,0 і 2,7 літрової модифікації відповідно. В реальності ж власники відмічають ненажерливість «Тушкана» на рівні 14-15 літрів. На трасі, звичайно, цей показник зменшується приблизно на 30 %. Слід зазначити, що V-подібний агрегат встановлюється тільки на повнопривідні моделі. Агрегати, що працюють на дизпаливі, в плані витрати виглядають більш привабливо – 9,1 літра спалює двохлітровий CRDI потужністю 112 к.с. і 8,7 літрів дизпалива «візьме» в міському циклі турбодизель потужністю 140 кінських сил з таким же робочим об’ємом. Дивно що власники підтверджують ці цифри з невеликими відхиленнями як в одну, так і в іншу сторону. Бензинові мотори, як і новий 140-сильний дизель, здатні розігнати автомобіль до швидкості 100 км/год за 10,5 секунди, досягаючи значних 180 км/год на спідометрі. 112-сильний агрегат дає прискорення поменше – 13,1 секунд до сотні і 168 км/год. Всі мотори, крім V-подібного, оснащуються як ручною, так і автоматичною трансмісією. «Шістка» агрегатується тільки «автоматом» H-matic. Надійність двигунів не викликає ніяких нарікань . Єдине, що можна відмітити – скарги водіїв на відмову датчика кількості кисню. Не зважаючи на це, частіше за все власники заглядають під капот, тільки замінюючи масло або ремінь ГРМ.

Трансмісія

Спочатку Hyundai Tucson випускався як повнопривідний автомобіль, але, починаючи з 2007 року, виробник поставив на потік і передньопривідні моделі. Повнопривідні версії оснащуються як п’ятиступінчастою механічною коробкою передач, так і 4-ступінчастою автоматичною H-matik. Автомобілі з переднім приводом агрегатуються тільки механічною трансмісією. Повнопривідна версія має блокування міжосьової муфти з електронним управлінням і при звичайному русі передає весь крутний момент на передню вісь. При пробуксовуванні до ½ зусиль передається на задні колеса. Надійність механічних КПП, як і зчеплення, не піддається сумніву а ось у H-matik досить часто виходять з ладу датчики обертання.

Виробництво в Україні

В Україні Hyundai Tucson випускається з 2008 року. Саме тоді офіційний Київ уклав угоду з корейським виробником на дрібновузлове складання автомобілів на потужностях концерну « Богдан», що розташований в Черкасах.