Фольксваген Крафтер недоліки і переваги

Фольксваген Крафтер, що прийшов на заміну легендарному LT, є останньою версією комерційного автомобіля відомого німецького концерну Volkswagen. Завдяки універсальності, чудовим ходовим властивостям і великому об’єму, більшість власників називають Крафтер одним з найкращих мікроавтобусів для бізнесу. Експерти також одностайні в своїй думці, кажучи про те, що на сьогодні рестайлінговий фургон є єдиним конкурентом Mercedes Sprinter, який став практично еталоном якості і надійності. Автомобілі дійсно дуже схожі як по концепції та екстер’єру, так і по ходовим можливостям.

Кузов

Зовні Фольксваген Крафтер став привабливіше свого попередника. Стрімкий зовнішній вигляд передньої частини кузова, виштамповки по боковій лінії кузова, більша площа засклення – вигляд автомобіля не тільки відповідає сучасним тенденціям у світі автомобільного дизайну – він їх формує. Крафтер великий не тільки візуально. Довга база і високий дах формують внутрішній простір дл 17 кубічних метрів. Потрібно сказати, що Volkswagen пропонує до 400 модифікацій свого Crafter, вантажопідйомністю від 3 до 5 тон ( колісна база від 3250 мм до 4325 мм) і висотою даху в трьох градаціях ( стандарт, високий, ультрависокий). Грузовий відсік може мати оздоблення пластиком або деревом, в залежності від того, що обере покупець. В даний час автомобіль має декілька варіантів кузова: цільнометалевий фургон, комбі, самостійне шасі з кабіною або вантажівка з бортами. Крім того, існує окрема модифікація з подовженим звісом. Разом з тим, автовласники, в розпорядженні яких автомобіль знаходиться не один рік, відзначають схильність кузова до корозії, що зовсім не характерно для продукції одного з найпопулярніших німецьких брендів.

Силовий агрегат

Спочатку Фольксваген Крафтер випускався с 2.5 – літровим турбодизелем, але з 2011 року з воріт заводу вийшли автомобілі з новим п’ятициліндровим TDI об’ємом 2.0 літра. Агрегат випускається в чотирьох варіантах: потужністю 163 к.с., 143 к.с., 109 к.с. обертаючий момент всіх двигунів складає вражаючі 360 – 400 Нм, при чому навіть на низьких оборотах вони забезпечують відмінну тягу та динаміку. Не зважаючи на потужність силових агрегатів і значну повну масу автомобіля, витрата палива становить від 9 до 10 літрі на 100 км в змішаному режимі, що стало можливим завдяки новій системі вприску Common Rail. Найбільш економними є двигуни 2.0 BiTDI з системою Bluemotion, що дозволяє зменшити і без того помірний апетит дизельного агрегату. Варто сказати, що не дивлячись на відмінну репутацію концерна Volkswagen, силові установки автомобілів перших років випуску піддалися нещадній критиці за ненадійність окремих вузлів. Поломки вакуумного насоса, термомуфти і генератора, вихід із ладу турбіни – всі ці несправності, аж до виникнення тріщин блоку циліндрів, з’являлись ще до пробігу у 100 000 км. Не дуже гарно відгукуються власники і про механізм газорозподілення, зокрема про пасок ГРМ. Взимку він стає занадто жорстким, тому бажано не тягнути час, а проводити своєчасну заміну комплекта ременя ГРМ. Не дивлячись на відмічені недоліки, буде вірним пригадати те, що після 2009 року двигун практично позбувся всіх своїх «дитячих» болячок і зараз являє собою зразок надійності і досконалості.

Трансмісія

В залежності від комплектації автомобіля, в складі трансмісії встановлюються як механічні 6-ступінчаті коробки передач, так і автоматичні агрегати. Посилене зчеплення, система рекуперації енергії під час уповільнення, функція Старт-Стоп і блокувальник задньої передачі – автомобіль отримав багато корисних нововведень, які сприяють підвищенню надійності і економічності. До «мінусів» автомобіля відносять поломки двохмасового маховика і частий вихід із ладу підшипників КПП, які, до того ж, є досить дефіцитними деталями. Не зовсім зрозуміле і рішення інженерів встановити неремонтнопридатні піввісі заднього мосту, котрі доведеться замінювати разом з вийшовшими з ладу підшипниками.

Підвіска і керованість

Ось до чого немає претензій у автовласників – так це до підвіски Фольксваген Крафтер. Відзначається відмінна керованість автомобіля на високих швидкостях, відсутність небезпечних кренів і достатня м’якість на нерівних дорогах. Практично немає нарікань на амортизатори і ресори фургона, не дивлячись на його велику вагу і грузову направленість. Захопленими відгуками піддалися і гальма автомобіля. 16 – дюймові гальмівні диски і гальмівні колодки мають відмінний ресурс, враховуючи, що уповільнення багатотонного фургона пов’язано з високими навантаженнями на деталі. Слід сказати, що системи ESP і ABS входять в базовий набір функцій авто, незалежно від модифікації і варіанта вантажопідйомності.

На завершення відзначимо, що, як і будь-який інший автомобіль, Фольксваген Крафтер не позбавлений недоліків. Радує, що спеціалісти за декілька років усунули всі прикрі промахи спочатку гарного авто, і зараз він отримав можливість займати лікуючі позиції на ринку комерційного автотранспорту.